CactusWiZard ja sen elämä

Elämää, ja jotain lisukkeita.

Hurts, ylimääränen työyö ja syntymäpäivälahjakriisi

leave a comment »

Muutama päivä onkin jo vierähtänyt edellisestä kirjoituksesta, joten lienee korkea aika päivitellä. 🙂

Eli, kävin tuossa eilen illalla katsastamassa Hurtsin Monikan ja Tiitun kanssa Helsingin jäähallissa. Lämppärinä oli Manboy, ja kummatkin oli sillee semihyviä, ei paskoja mut ei sillee tajunnanräjäyttäviäkään. Keikan jälkeen sit takasin himaa pariks tunniks ja töihin. Tosin, oli vapaayö. No joo, ei voi mitään. Tänä yönä sit jätetään työnteko väliin. Huomenna pitäis tulla informaatioo sit et miten mä teen töitä nyt tästä lähin, ku toi tuuraus loppu. Ja palkkaki pitäs saada.

Mä oon muuten huomannu, nyt kun on päässy työn makuun ni ei näistä vapaapäivistä nauti oikein. Tulee tylsää, kun ei oo mitään tekemistä. Sen jälkeen ku heräsin (eli tos 15-16 välil) en oo mitää muuta tehny ku syöny, datannu ja kuunnellu musaa. Mutsikin soitti tossa ja kyseli mun syntymäpäivälahjatoivetta.

Niin, mul on Tiistaina synttärit. Ja kauhee synttärilahjakriisi. En tiiä mitä mä tarttisin. Must tuntuu et mul on jo kaikkee. Hesaria ja Keski-Uusimaata en kerkee lukemaan ja saan ne muutenki työn kautta ilmaseks, joten niitä en tartte… Oikeesti, tää on ihan hirveetä. (Joo, mä kuulostan joltai teinitytölt nyt, mut ei voi minkää) Kait mä sen ajan kanssa huomaan, mitä tartten. Mummolta tulee rahaa tässä viikolla, ja sit pitäs viel tulla palkka ja toimeentulotuki, kunhan saan ne huomen hoidettua. Sit ei luulis enää olevan rahasta puutetta ainakaa vähään aikaan, mut mun kulutustottumukset huomioonottaen oon jo kahen viikon päästä peeaa. Muutenkin noita laskuja kasaantunu aika hyvin.

Written by Vesa-Valtteri

16.10.2011 klo 19:25

Kategoria(t): Uncategorized

Jätä kommentti