CactusWiZard ja sen elämä

Elämää, ja jotain lisukkeita.

WTF is wrong with you?

leave a comment »

En ymmärrä joitakin kavereitani. Ne ihan tahallaan vittuilee mulle ja yrittää olla mun yläpuolella, vissiin ne saa siit jotain seksuaalista tyydytystä et ne yrittää epätoivosesti lytätä mut niiden tossun alle. Onneks tiiän olevani niitä viisaampi, vaik nää tietyt ihmiset yrittää väittää toista. En vissiin oo ihan väärässä, jos sanon et ne yrittää olla jotenkin parempia ku oikeesti ovat, vähän jotain itsetunnon kohottamisen tapasta jota vois soveltaa koulukiusaamiseen. Vittuilua, käskytystä ja muuta saman suuntasta.

Ensimmäisenä näillä tietyillä kavereilla on tällänen “lempinimi” joka on saanu alkunsa mun broidilta. En oo saanu taottua näiden puruaivojen päähän että mä en tykkää siitä, joten oon joutunu tottumaan siihen. Ja nykyään mä otan sen jopa henkilökohtasena vittuiluna, mutta enpä oo sitä niille kertonu, koska ei ne kuitenkaan tajua. Ja sitä paitsi se on kiva ajatella et ne vittuilee mulle täysin tietämättään koko ajan.  No, eipä mua onneks haittaa koska mä pidän näitä samoja tyyppejä säälittävinä itsekeskeisinä idiootteina. En usko et ne on sitä itte tajunnu, mut muhun verrattuna ne ei oo yhtään mitään. Mutta miksi? Vastaus on helppo: Mä pidän säälittävinä sellasia ihmisiä, jotka tietoisesti tai tiedostamattaan vittuilee ja pompottelee toisia koko ajan. Mä oon nykyään ottanu sellasen asenteen, et mä en tee mitä ne käskee tai pyytää mua tekemään jos en ite jaksa.

Toisekseen nää säälittävät itsekeskeiset idiootit on jotenkin jännästi saanu levitettyä tämän henkilökohtaisen vittuilun jokaselle mun niiden kautta tuntemalle tyypille, joten sen myötä sitte yhä useempi tietämättään vittuilee mulle. Nykyään mä siis tunnen parikymmentä vittuilijaa ja about saman verran näitä oikeita kavereita. Aika tasasesti menee onneks, ettei vittuilijoit oo sen enempää ku kavereitakaa.

Onneksi on näit kavereit jotka ymmärtää käyttää mun oikeeta nimee tai jotain muuta lempinimeä.

Kolmanneksi oon aina sillon tällön miettiny, miten se voikin olla niin saatanan vaikeeta käyttää mun oikeeta nimee enemmän ku jotain sanamuunnosta siitä? Kai se on niin hauskaa olla helvetin tyhmä. Välil sitä vaan toivoo et tuntis enemmän sellasta porukkaa jolla olis vähemmän sahanpuruu korvien välissä, ku tuntuu et täs kaupungis kaikilla mun tuntemilla tyypeillä on enemmän tai vähemmän sahanpuruu korvien välissä. Sääli sinänsä.

Written by Vesa-Valtteri

17.1.2012 klo 21:46

Jätä kommentti