CactusWiZard ja sen elämä

Elämää, ja jotain lisukkeita.

IX: Vitutus ja tupakoinnin lopettamiskampanja

leave a comment »

Tämänkertainen blogipostaus onkin kaksiosainen, koska asiaa on ja paljon. Joten aloitetaan.

IX pt. I: Vitutus

Vitutus, mikä ihana tunne. Ja paskat. Tai mistä mä sen tiedän, jos joku tykkääkin vitutuksesta. Itse en henkilökohtaisesti. Ja miksi mua vituttaa? Siihen löytyy syy eräästä kusipäästä, joka ei ymmärrä yhtään mitään, vaan jaksaa jankuttaa et mä oon lapsellinen ja et mun syyt onkin oikeesti tekosyitä, vaikka asiahan ei näin ole.

Yksi kysymys teille lukijoille: Onko teidän mielestä “en mä tänää jaksa” ja “mun kämppä on nii paskanen etten haluu sinne ketään ylimääräsiä” tekosyitä?

Tämän kyseisen kusipään mielestä on. Eikä ota paksuun kaaliinsa, että asia on oikeasti näin. Oli kyl lähellä ettei saanu turpaansa, et oli sen onni et mul oli kaks työyötä peräkkäin. Ja sit ku se viel alko pätemään mulle asioista, joista se ei oikeesti mun kohalla tiedä paskaakaan, tuli viel mun ja yhen naispuolisen ihmisen väliin valehtelemal sille asioit musta. Tai sen mielestähän ne ei ollu valeita, vaan totuuksia musta. Hah, sanon minä. Kukaan ei tiedä täyttä totuutta musta, vaik oliski tuntenu ties kuinka kauan, ja enköhän mä itse osaa kertoa tälle kyseiselle naispuoliselle ihmiselle kaiken itsestäni, se on sitten hänen päätettävissään, uskooko mua vai tätä kusipäätä. Jotenkin vaan tuntuu et tää kusipää haluaa pilata kaikkien muiden tapaan mun rakkauselämän. Tai toinen vaihtoehto on, et se haluaa viedä tämän naishenkilön mun nenän edestä, vaikka sanoikin tässä taannoin, ettei ole kiinnostunut hänestä.

IX pt. II: Tupakoinnin lopettamiskampanja

Päätin tuossa viime viikonloppuna lopettaa tupakoinnin. Kaikki tupakointiin normaalisti menevät rahat säästän ryyppäämiseen, ettei tarttis kaverin kans joka kuukaus miettiä, et mistä sais rahaa olueen. Ja kuitenkin, kun 15€ menee viikossa tupakkaan, kuukaudessa se tekee 60€ säästöt, ja sillä nyt kustantaa ainakin kahen, ellei jopa kolmen kuukauden oluet, kun kerran kuukaudessa juo. Riippuen tietenkin kuinka monta konttia ostaa kerralla. Jos kumpikin juo 24 olutta, se tekee about 40€/kk riippuen kontin hinnasta. Silti siinä säästää sen 20€, joka normaalisti menis viikon röökeihin. Ja tietenkin ne oluesta ylijäävät rahat menevät säästöön esim. ruokaa varten. Täytyy katsoa, miten tämä systeemi toimii, että tarvitseeko tehdä hienosäätöä vai toimiiko tällaisenaan. Toivottavasti ei tarvitse tehdä hienosäätöjä, koska tän systeemin pitäis toimia sellasenaan miten oon tän ajatellu. Tosin, työyöt tuottaa ongelmia, koska silloin tekee eniten mieli polttaa. Saas nyt nähä, pitäiskö sen verran höllentää et ostais töihin tupakkaa ja muuten olis ilman, kuitenkin jos saan pidettyä itteni kurissa, niin kaiken järjen mukaan pian ei pitäis enää edes tehdä mieli tupakkaa. Saa nähä miten käy.

Written by Vesa-Valtteri

26.10.2011 klo 17:05

Jätä kommentti